🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

خطاب به همه ی نی نی وبلاگی های عزیز دل :) (لطفا مطالعه شود)

1402/10/16 22:50
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
161 بازدید
اشتراک گذاری

ایران وب نوشت :

پست قبلی ام فقط 53 بازدید داشت و دریغ از یک تسلیت ...

بماند اینکه  همه ما باید صاحب عزا باشیم و دریغ از یک تسلیت به کسی که خود را صاحب عزا می داند ...

مدام نی نی وبلاگ را چک  کردم دریغ از کوچک ترین واکنشی و دریغ از یک تسلیت ...

به خودم شک کردم ، اینجا همان نی نی وبلاگی ست که بعد از فوت پیروز و حواشی سال اخیر در ثانیه ای از مطالب فراوآن طولانی و تاثیر گذار  پر می شد ؟

نگویید که 89 نفر از هموطنان شما که 36 نفر آنان ، بانو هستند ،اندازه یک مهسا امینی یا یوز پلنگ ایرانی ارزش ندارد که دلم خون است .

مگر بنایتان نبود که هر کس با هر عقیده ای هم وطن ما باشد  ، چطور هموطن بودن این 89 نفر را تکذیب خواهید کرد ؟

بگذارید دل خونم را بیش از بیش شرح ندهم.

در آخر ما حرفهای دشمنانمان را از یاد می‌بریم ، اما سکوت دوستانمان را هرگز💔

منتظر واکنش های شما هستم ...

پسندها (2)

نظرات (2)

Hossein (-:Hossein (-:
16 دی 02 23:23
اعتراف میکنم که حتی خود من هم علی رغم کامنت گذاشتن در پست قبل  تسلیت نگفتم 😔💔
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
لطفا پست جدایی در این زمینه بزارین🙏
𝓼𝓸𝓱𝓪𝓼𝓸𝓱𝓪
17 دی 02 16:31
حرفی ندارم
این اتفاقات ذهنم رو درگیر کرده...
تسلیت میگم اما...
ایران من !!🖤🥀
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
اگر دوست داشتی می تونیم با هم حرف بزنیم