🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

بهشون بگید چشم هاشون رو باز کنن !

1402/7/8 21:12
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
154 بازدید
اشتراک گذاری

https://www.yjc.ir/fa/news/8559244/%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9-%D8%BA%D8%AF%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B4%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

لطفا برید فیلمش رو ببینید ❤

ایران وب نوشت :

بهشون بگید چشم هاشون رو باز کنن !

به همون هایی که می گن حجاب مانع پیشرفته .

به همون هایی که همیشه ساز ناامیدی می نوازن ، همون هایی که می گن اینجا جای پیشرفت نیست. 

به همون هایی که کم کاری خودشون رو گردن سیاست و دین می اندازن.

لطفا کامنت بزارید البته با رعایت شأن خودتون ...

پسندها (1)

نظرات (5)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
9 مهر 02 10:51
کو گوش شنوا؟ 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
😔
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
9 مهر 02 16:57
ببین عزیزم بنظرم زیاد جالب نیست وبتو سیاسی کنی
ولی ایران جای پیشرفت نیست
من نمیدونم چند سالته و ممنون میشم بگی
ولی توهم یروزی باید کنکور بدی
ریاضی هستی تجربی هستی انسانی هستی هنرستانی
اصن هرچیی
حرف ما اینه
وقتی این همه تقلب میشه
وقتی این همه ادم میلیارد ها تومن پول میدن
سوالارو میخرن
وقتی قرنطینه جوابگوی طراح سوال نیست
وقتی یسری ادم برگه سفید تحویل میدن دانشگاه تهران تحویل میگیرن
وقتی بچه های ادم های کله گنده و اقازاده میان
خب من و تو چیجوری قبول شیم
ببین من این موضوع رو قبول کردم
شما هرچندرم درس بخونید جلوی این موضوع گرفته نمیشه
خرپولا سوالارو میخرن
اقازاده ها رتبه خوب میارن
اون باقی مونده ها یه چند رتبه اشغال میمونه که میوفته دست من و تو
وقتی استادان خوب دانشگاه رو میندازن بیرون
بجاش یه ادمی از سازمان بسیج میارن که مطمعنم یه صدم اون استاد خوب اطلاعات نداره
وقتی دانشگاه تهران با این ابهتش اینجوری داره به خاک و خون کشیده میشه؟
چرا پزشکی ایران مورد قبول بقیه کشور ها نیست؟
شما با لیسانس و فوق لیسانس و ... عمرا بتونی بری خارج
چون اونا برد تخصصی میخوان ازت مدرک بین المللی درست حسابی میخوان
چرا همه دکترای امرریکا رفته ۹۰٪ پیرن چون اونا تو دانشگاه تهران و شهید بهشتی سابق بودن
تنها دانشگاهی که اینده داره شریفه 
که البته تو شریفم ترو خشک و باهم سوزوندن 
چون شما میتونی خیلی راحت اپلای گیر بیاری
و کشورای دیگه دربه در دنبالتن
ولی ما اینجا از ورزش بگیر تا تحصیلات همه چیمون افتضاحه
یذره بیشتر خرج کنید یه سرمربی فوتبال گیر بیارین خب چند ساله ایران تو مرحله اول و مقدماتی میبازه
اصن به یک هشتم بکشه مردم ذوق مرگ میشن
چرا رنکینگ انقدر پایینه که والیبالمون به عراق میبازه
چرا تیم امید از هنگ کنگ میبازه
اخه چرا؟؟
واقعا من بشینم ببینم که متقلبا دارن سوالارو میخرن
یسری هم که طرز تقلبشون متفاوته
یسریم سهمیه دارن
یسریم اقازادن
بعد منتظر باشم بهم رتبه بدن
من خودم درسمو کردم اخرین اولویتم
چون اینده ای نداره
به بهترین شکل دارم درس میخونم دانش اموز پایه هشتمم و هرسال معدل ۲۰ میگیرم
ولی وقتی واقعیت چیز دیگس
من فقط روحیمو داغون کنم بعد کنکور مگه دیوونم
دارم از تنیس سنتور زبان و یسری جشنواره اقدام میکنم
بلکه یه پیشرفتی کنم برم
خواهشا منطقی باشین
این بانوان که موفقن همه پیر بودن اون زبان داشنگاه های ایران با بهترین دانشگاه ها برابری میکرده
خدا به داد دکترای امروزی برسه
که معلوم نیس چیجوری جیب بزنن و مردم رو بیچاره کنن
یه مشت ادم متقلب اقازه زاده و بورسه شده
که یا تحصیلات خریدن یا تقلب کردن
خداروشکر میکنم که هنوز دکترای با تجربه هستن
وگرنه علاوه بر اجناسی که از خارج از ایران باباتش میریم سفر
باید بابت دکتر رفتن هم پاشیم بریم کشورای دیگه
خدا بدادمون برسه فقط🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️
 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
اصلا وجود تقبل و خریدن صندلی قابل انکار نيست. 
اما بهت قول میدم این حجمی که تو میگی نيست.  ما تو خانواده و آشنا رتبه دو رقمی ک سه رقمی کم نداریم ، که تازه بچه روستا هم بودن.
بنظرم این حجم&zwnj ناامیدی مربوط به سن نوجوونی و تمرکز رسانه هاست &zwnj.
مورد تایید نبودن مون هم بحثش طول و درازه ، تا همین بودن که ما جمهوری اسلامی هستیم و مورد تایید صهیونیست هیچ وقت نیستیم. 
اون درصد شهدا و جانبازان و ... اونقدری که فکر می کنی تاثیر نداره.
ازت چند سال بزرگترم.
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
9 مهر 02 20:59
ببین واقعا یسری چیزا منو اذیت میکنه
اینکه میگن فلانی تحت تاثیر رسانه
ما واقعا تحت تاثیر رسانه نیستیم چون خودمون حرفی که به نظرمون حقه یا از نظر
جنبه های خانوادگی مثبته یا اون خبر با ما هم عقیدس
واقعا همیشه که قرار نیست هرچی رسانه میگه درست باشه
و این برای جواب به شما نبود کلی گفتم
ولی ببین الان تنها ادم تاپی که بعد از کنکور امسال دور و ور خودم میشناسم
هم مدرسه ای دختر خالم بود
که پدرش با شوهر خالم اشنا بود و پدرمم میشناختش
این دخترشون با مدرسه روشنگران که حالا مثلا تاپ منطقه ۴ تهرانه
شد ۷۰۰ ولی خب نه میشه تهران نه شهید بهشتی میتونه ازاد باشه یا هرچی تو تهران تازه رشته تاپی هم نمیشه
پسر عمه خودم امسال کنکور داد
و ۷۰۰۰ شد که افتضاحه واقعا 
با اینکه نان استاپ درس میخوند
دختر خاله امم امسال داره که به تراز قلمچیش امیدی نیست اونم روشنگرانه
من درواقع به خاطر نوجوان بودنم این رو نمیگم
بلکه مادرم ترجیح میده بجای اینکه مثل بقیه خودمو برای کنکور اذیت کنمو و اخرشم قبول نشم
از راه های دیگه برای موفقیت اقدام کنم
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
البته این خیلی عالیه که طرز تفکر شما مادرتون این طوریه ، چون همون طور که حتما می دونی ما و ژاپن کنکور جدی داریم وگرنه همین آلمان تا دیپلم هم رایج نیست 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
10 مهر 02 14:57
ببین پانیساجان درباره کنکور اطلاعات ندارم پس حرف نمیزنم
اما درباره دانشگاه تهران خبرای دروغ خیلی پخش میکنن. من یکی از فامیلای درجه یکم استاد اونجاست. مثلا خبر دادن چند تا استاد اخراج شدن ولی نشده بودن. خود اینترنشنال ایم چند تا استاد رو به عنوان اخراج شده گفت درصورتی که صرفا به مدت چند روز درس گذاشتن تو سایت براشون عقب افتاده بود
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
👌🏻👌🏻
سایهسایه
5 آبان 02 18:48
مهنا سوال ریاضیمو میتونی جواب بدی ؟ تو پست بعدم میزارم تا فردا برام توضیحشو میفرستی ؟
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
برن ببینم چیه &zwnj
تلاشم رو می کنم