🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

کاش بتونم اخلاق فیلسوفی داشته باشم ...

1400/8/3 8:36
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
194 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه بچه که بودم احساس می کردم کسایی که گوشی و بسته اینترنتی دارن ، اگر باهاش کار بدی نکنن خیلی هم خوبه ...

ولی اون موقع ها وقتی تو خونه تنها می موندم تکالیفم که تموم میشد خونه و اتاقم رو مرتب می کردم (که اون موقع هم وظیفه ام)‌‌.

ولی الان به جای اینکه درسام تموم بشه یه کمکی بکنم می شینم پای گوشی

 و تلویزیون .

نمد دوزی و کار های هنری کمتر انجام میدم ، خلاقیتم کم شده ...😞

خلاصه که به قول فیلسوف دنیای سوفی ، اگر ما بتونیم مثل بچه ها توانایی تعجب کردم داشته باشیم ، یک فیلسوف هستیم .

الآنم سعی می کنم تعجب کنم از اینکه خدا می خواست من متوجه بشم و یه ذره به کار هایی که قدیما می کردم برگردم .

خدایا کمکم کن 🤲🏻🙏🏻

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 آبان 00 9:39
متن زیبایی نوشتید. موفق باشید
سایهسایه
3 آبان 00 23:11
واقعا درسته
در پناه حق باشید
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
ممنون👌
نرگسنرگس
5 آبان 00 10:22
آفرین به طرز فکر شما...