🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

نظر شما چیه ؟

1400/11/25 12:06
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
338 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه مواجهه با یه آدم جدید حتی برای اجتماعی ترین آدم ها هم سخته .

اما اگر این آدم جدید نباشه چی؟

اگر یکی از اقوام یا دوستانی باشه که چند سال ندیده باشید و حالا بخواید دوباره ببینیدش چی؟

مثلاً برای من چند وقت پیش این اتفاق افتاد ، یکی از اقوام که اختلاف سنی زیادی با هم نداریم رو بعد چند وقت دیدم ، قبلش خیلی استرس داشتم ،

نکنه اخلاقش تغییر کرده باشه؟ نکنه دیگه با من ارتباط برقرار نکنه ؟ نکنه من دیگه مثل قبل خوب نیستم؟ نکنه این اولین و آخرین باری باشه که هم دیگرو می بینیم؟

و هزار تا سوال دیگه ...

خوشبختانه این مواجهه موفقیت آمیز بود‌...

اما حالا یه مواجه دیگه جلوی مسیرم هست که ازش می ترسم ...

نظر شما چیه؟

به نظرتون این اضطراب رو چطور میشه کنترل کرد؟

پسندها (3)

نظرات (4)

سایهسایه
25 بهمن 00 13:23
باید خیلی تلاش کنی
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
👌🏻
سایهسایه
25 بهمن 00 13:23
خوش اومدی شاهزاده نیلی جونم
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
فدات عزیزم 💗 چند وقت نبودم دلم برای رمانت تنگ شده ، سایه جون داری رمان جدید می زاری درسته؟
سایهسایه
25 بهمن 00 18:58
رمان روزهای سپید فصل ۲ رو شروع کردم
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
چه خوب 🤩🌈
سایهسایه
25 بهمن 00 18:58
آره دارم رو یک کتاب تمرکز میکنم 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
چه خوب 👌🏻✨