🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

🛑به عید نزدیک می شویم📢

1400/12/23 10:58
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
336 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه تازه داشتم عادت می کردند بالای دفترم به جای ۱۳۹۹ عدد ۱۴۰۰ را بنویسم و حالا تا به خودم اومدم متوجه شدم که تازه ۷ روز به عید مانده.

شما با این موضوع مشکل دارید یا فقط منم که حوصلم نمیاد عدد ۱۴۰۰ رو کامل بنویسم .نمی شد ۲ صفر بنویسیم؟

و حالا که تا تحویل سال فقط هشت روزه ما هم داریم مثل اکثر سال ها آماده میشیم برای رفتن به شهرمون.

امسال قرار اول این مقصدمون خونه ی مادربزرگ پدری باشه.

مادربزرگ مادری هم دو سه هفته اومدن شهرستان اونجا رو هم خونه تکونی کردند و حالا دوباره برگشتن.

امسال هنوز معلوم نیست که تحویل سال کجا باشیم سه تا گزینه وجود داره یا می مونیم خونه مادربزرگ پدری یا برمیگردیم خونه خودمون یا میریم خونه عمه بزرگه مادر(خاله بزرگه پدر).

منم طبق معمول اومدم کوله پشتیم رو جمع کنم که کتابهای درسی رو بردارم ، با صحنه عجیب  اینکه دیگه کوله ام جانداره مواجه شدم🤕

خلاصه که هنوز باورم نمیشه همه چی تو کوله جا شد 😀

دو وجب کش اومد😂

اینم محتویات داخل کوله ام😙👇🏻

شارژر های عزیز 😁

و یار مهربان کتاب 😂

چون آخر های کتاب شاگرد ته کلاس م و محض احتیاط کتاب تیمارستان متروک م آوردم .چون از هانیه گرفتم و تا بعد از عید باید بهش بدم.

و عزیزان همیشه در صحنه حاضر ماسک و ژل ضد عفونی و کارت واکسن و دستمال کاغذی .

و هندزفری و کاغذ یادداشت.

و جیب بزرگ کیف هم که کتاب های درسی 🤕

پسندها (6)

نظرات (3)

سایهسایه
23 اسفند 00 11:19
منم شارژر و هندزفری دورش رو اینجوری محافظ بستم🤩😂
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
آره خیلی خوبه گره نمی خوره 👌🏻
سایهسایه
23 اسفند 00 11:22
ولی مال من صورتی و سفت تره😅
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
👌🏻😁❤️

23 اسفند 00 12:04
به نظرم ۱۴۰۱ سال خوبی میشه.😇💖💕💞💗
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
🌱👌🏻