🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

(اربعین ۲)“Imam Hussain (R.A) will warm the coldest heart

1402/6/8 13:33
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
235 بازدید
اشتراک گذاری

امام حسین سرد ترین دل ها را گرم می کند.

                                            "گاندی "

اگر منظور امام حسین جنگ در راه خواسته ‏های دنیایی بود، من نمی ‏فهمم چرا خواهران و زنان و اطفالش به همراه او بودند؟ پس عقل چنین حکم می‌نماید که او فقط به خاطر اسلام، فداکاری خویش را انجام داد.

چارلز دیکنز (نویسنده معروف انگلیسی)

گر چه کشیشان ما هم از ذکر مصایب حضرت مسیح مردم را متأثر می‌سازند، ولی آن شور و هیجانی که در پیروان حسین (ع) یافت می‌شود در پیروان مسیح یافت نخواهد شد و گویا سبب این باشد که مصایب مسیح در برابر مصایب حسین (ع) مانند پر کاهی است در مقابل یک کوه عظیم پیکر.

توماس ماساریک (رئیس‌جمهور چکسلواکی پیشین)

ايران وب نوشت :

توی پست قبل گفتم این ملت با هر سطحی ، ملت امام حسین اند ؛

و هر کس حقیقت جو باشد ، حق آشکارا  ست.

در بالا ، نقل قول هایی از متفکران و حقیقت جویان جهان بارگزاری شده که گوینده ها مسلمان نيستند. 

https://fa.wikifeqh.ir/%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86_%D8%A7%D8%B2_%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86_%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

 در اینجا می توانید نقل قول هایی از افرادی که احتمالا می شناسید بخوانید 👆

پ.ن :

خاطراتتون از اربعین و معجزاتی که از امام حسین دیدین در نظرات برام بفرستید .

پسندها (3)

نظرات (11)

Hossein (-:Hossein (-:
8 شهریور 02 14:41
معجزه امام حسین یعنی الان من زنده ام و 18 سال پیش نمردم :-)❤️
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
👌
سایهسایه
8 شهریور 02 15:43
مهنا خیلی ناراحتم
سایهسایه
27 شهریور 02 18:01
خیلی ناراحتم امسال هم قستم نشد بریم کربلا...💔💔
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
منم نرفتم خیلی دلم شکست 🤕
ولی خب می گن جامونده اونیه که دلش کربلا نیست . انشالله جامونده نباشیم 
سایهسایه
4 مهر 02 21:46
دلت بسوزه دلت بسوزه یه دبی. زبان داریم ماهههه!!😉😉😂💔
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
🤣
آخ آخ آب بیارید آتیش دل منو خاموش کنییییید.
حالا من بگم دبیر فیزیک مون محشره ، چه فایده وقتی تو فیزیک دوست نداری ؟
سایهسایه
5 مهر 02 21:01
کی گفته کی گفته دبیر فیزیکمونم یک پارچه ماهههه
ولی اخخخخخ از زیست نگم ..چه فایده که تو دوستش نداری🙄🙄
😉😉🤪😏😏😀😀😊☺️(ارهههههه!!زدی ضربتی ضربتی نوش کن !!🤪🤪😂)
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
🤣🤣
این یکی رو راست میگی. 
بیا اینم پرچم سفید 🏳
سایهسایه
6 مهر 02 13:52
من هفتم بودم همش با نهمی ها وقت میگذروندم ولی نرئت تو گفتن نداشتم 
از ۱ مهر هفتمیا اینقدر بلا سرما اوردن برگامون ریخته😐💔
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
😂😂😂
آره منم منتظر بودم سال بالایی بشم ، الان نه احترامی نه چیزی.
راستی مدیر مون از هر کلاسِ پارسال سه نفر آورده بیرونه ، گذاشته تو یه کلاسِ دیگه، این شده کلاس بندی جدید 😐
منم که آخر شانس، جز اون سه نفرم 😔
هیچی دیگه از دوستم جدا افتادم
سایهسایه
8 مهر 02 19:25
مهنا بک سوال 
قضیه این ارمون سمپاد نهم به دهم جدیه ؟
جای ما نمیگن میگن بخونید خواستم بدونم واقعا بحثش مطرح شده جدی ؟
بعد که..
تو جای شما ..مثلا خودت  خوندی ؟
چون من نخونده بودم بعد این دبیرهه حرفاش یکم مشکوک و دوگانه بود گفتم ببینم شهرای دیگه چی گفتن .
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
ببین مدرسه ما اکثر دبیر ها  می گن کاملا پنجاه پنجاه ممکنه هم یهو دو سه روز به ثبت نام اعلام کنن.
برا همین می گن درس هاتون رو خوب بخونین یکم هم تست بزنین.
منم خودم کمپلکس نهم به دهم  از کتابخونه مدرسه گرفتم یه نگاهی انداختم.
درس هام رو هم دارم می خونم.
میگن بخش&zwnj درستش برای کسایی که می خوان برن تجربی ، علوم ضریب ۲ هست برای کسایی که برن ریاضی فیزیک ، ضریب ریاضی ۲.
 
سایهسایه
8 مهر 02 21:08
من مرشد ریاضی و علامه حلی و خیلی سبز و هدف پیدا کردم ولی یکی کامه ریاضی داره دبیرمون با اون موافقه... دبیرای دیگه (فیزیک زیست و شیمی ) فعلا روی مرشد توافق کردن چاپ جدیدش
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
اگر مرشد رو کار کنی که خیلی خوبه ولی من نمی تونم تنهایی 🤕
معلم ریاضی جدید هم که داغونه .
باید کلی کتاب کمک درسی حل کنم تا درس رد یاد بگیرم...
سایهسایه
8 مهر 02 21:16
اگه کمک خواستی امسال تمیز ترین جزوه همه درسا مال منه 😂💔💔
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
مرسی🤒
سایهسایه
8 مهر 02 21:17
ولی جدا من میخوام مرشد تست بزنم به قول تو بعضیاش سخته ولی تشریحی پاسخ داره اون خوبه
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
آره
مامان پسملامامان پسملا
27 بهمن 02 13:39
معجزه از حرکت از خونمون تا برگشتن ، همه همه برای زائر امام حسین درکش راحته . در مسیر کربلا پا فقط نبود که راه می&zwnjرفت،  قلبم با همه وجودم قدم به سوی ارباب ، عشق جان 

یعنی میشه یه بار دیگه زائرت باشم آقا
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
اللهم ارزقنا حرم 🖤