🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

جنایت فلسطین

1402/8/17 20:36
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
239 بازدید
اشتراک گذاری

فیلم طنزی که پیشنهاد میشه تا آخر ببینید 👆🏻

.

.

.

ایران وب نوشت :

در یکی از پست‌های یکی از کاربران نی نی وبلاگ خواندم که نوشته بود : «اسرائیلی‌های مظلوم شب خوابیدن و صبح بیدار شدند و دیدند که ۷۰۰ نفر از آنها قتل عام شدند! آیا این کشتار جمعی ظلم نیست!!!!»

بله کشتار جمعی ظلم است ،نسل کشی ن ظلم است ، اشغال  ظلم است، کودک کشی ظلم است ، بمب باران بیمارستان ظلم است .

اینکه صد سال است رژیم صهیونیستی میلیون‌ها میلیون فلسطینی را قتل عام کرده، چه در روز و چه در شب، ظلم نیست ؟!

اینکه تنها در یک بمباران آن هم در بیمارستان هزار نفر قتل عام شده‌اند، ظلم نیست ؟!

رژیم صهیونیستی ظلم است ، خودِ خودِ ظلم ...

یا مثلاً گفته بودند:

«استادی در دانشگاه داشتم که به پوشش زن جلوی محرم هم اعتقاد داشتند و اهل کارهای خلاف بودند و نتیجه گرفتند با وجود این استاد حمایت از فلسطین منطقی نیست!»

هم وطن با وجود اینکه لباس زن همسایه ما گلگلی است،

آیا حمایت از فلسطین منطقی است ؟

با وجود اینکه آسمان آبی است،

آیا حمایت از فلسطین منطقی است ؟

پ.ن  : لازمه تاکید کنم برای حفظ شخصیت خودتون و با در نظر گرفتن اینکه هر دو ایرانی هستیم، کامنت بزارین؟

​​

پسندها (1)

نظرات (14)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
17 آبان 02 21:41
خوشگلم ما بزار مشکلات خودمونو درست کنیم  به اسراعیل یا فلسطینم میرسیم که  کدوم مظلوم تره
کلاغ اومد راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودشم یادش رفت
حالا داستان ماست میایم از فلسطین حمایت کنیم اخرشم خشم اسراعیل رو خودمون سایه میندازه
حمایت از فلسطین رو اون کشوری باید بکنه که مثل ما جهان سومی نباشه
ما که صدامون فقط به گوش خودمونو اطرافیانمون میرسه
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
فقط خودتحقیر هایی مثل شما چنین عقایدی دارن . شما اول برو ذهن خوت رو درست کن . 
جهان سوم جاییه که توش آدم های جهان سومی زندگی میکنن .
شما اول برو ببین مهم ترین خصوصیت جهان سومی ها چیه ؟ ترسو بودن و خود تحقیری .
خونه ما که جهان سوم نیست .
خونه شما چطور ؟
من و هم وطن هام ترسو نیستیم که از ترس اسرائیل ،در برار ظلم سکوت کنیم.
من که مشکلی ندارم ، شما اگر مشکلی داری می تونی رو کمکم من حساب کنی ...
سایهسایه
19 آبان 02 20:41
مهنا
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
جان
سایهسایه
19 آبان 02 20:42
این ریاضیه رو برام حل میکنی 😂😂
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
من تو کار خودم موندم 🤣
تو پست رمزدار گذاشتی؟
سایهسایه
19 آبان 02 20:42
انشالله دوشنبه هم on شو برام فیزیک حل کن😂😂💔
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
چشم😜
یکشنبه امتحان ریاضی فصل دو داریم.
معلمه همینجوری درس میده میره ، الان آخر فصل سه ایم 🤕
 
سایهسایه
19 آبان 02 23:27
۴۰ اثبات رو داری؟
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
نه .
اثبات های مال فصل چهارهه ؟
سایهسایه
19 آبان 02 23:27
واقعا کاربردیه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
20 آبان 02 18:01
پانیسا جان. حق با توعه. جهان سوم جاییه که یه دختر کلاس هشتمنهمی املای کلمه اسرائیل رو ندونه و اون رو اسراعیل بنویسه. 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
21 آبان 02 18:45
عزیزم فکر کنم جهان سوم جاییه که ادمایی که از دیگران درخواست احترام در کامنت ها دارن
به افراد دیگه بی احترامی میکنن بعدشم من نگفتم کی جهان سومیه کی نیست
جهان سومی مگه فحشه عزیزم واقعیته
ادم های خیلی زیادی هستن که اصن نمیدونن ایران کجاست
منم قبول دارم این کشور ها کشور های قدرت هستن
ما هرچقدرم خوب باشیم
اصلا بیاید صعنت علم  و تکنولوژی رو در نظر بگیریم به قول خودمون هیچ کمو کاستی نداره
اما ایا وقتی پای همچین شرکت های خفن علمی یا تکنولوژي  (چه بدتر که اصن تو هوا فضا فعالیت نداریم) مثل ناسا اسپیس ایکس نمیدونم شرکت های مربوط به ایلان ماسک سامسونگ شرکت دارو سازی فایزر اصلا اپل اینا هستن ما دقیقا مثل خورشید پشت ابریم
تا وقتی اینا نخوان اپلیکیشن بله بین المللی نمیشه
تا وقتی اینا نخوان ایرانخودرو به بازار جهانی راه پیدا نمیکنه
فکر میکنی من از خدام نیست ایرانخودرو بیاد تو بازار
من پدرم نمایندگی قطعات ایرانخودرو داره ایا این نمیتونه دغدغه منم باشه؟
اگر ایرانخودرو وارد بازار جهانی شه قطعا ماهم سود کلانی میبریم
ولی امریکا دو سوت مارو تحریم کرد مارو به خاک سیاه کشوند
نمیدونم چرا خیلیا ادعا میکنن که کالای ایرانی فلان بیصار
عزیزم منم کالای ایرانی رو قبول دارم به قران باور کنید شما تنها نیستید
واقعا تو صنعت پوشاک تو صنعت پلاستیک و ظروف تو صنعت کفش تو صننعت هرچیز ما واقعا داریم پیشرفت میکنیم
اما تا به حال به گوشتون خورده میگن ادیداس کشور هلند؟ ادیداس بنگلادش؟
نایک امریکا-نایک ترکیه
وقتی تحریم های اینچنینی نباشه اون شرکت وارد ایران میشه و در ایران شروع به تولید کالای خودش میکنه گاهی با واردات پارچه گاهی با متریال و لوازم کاملا مختص اون کشور
نه اینکه فقط شعبه بزنه و بخواد صادر کنه
یعنی ادیداس ایرانی-نایک ایرانی ۳۶۱ ایرانی نمیدونم اسکچرز ایرانی
چرا انقدر این کالا ها گرون میشن خب؟ چرا اینجا فقط یسری افرادی که اصطلاحا خیلی ولخرجن پا میشن برن
۷ ۸ تومن بدن بخاطر یه کفش
شما که خداروشکر ادم واقعا فهمیده ای هستی
چرا اونجا حتی پای یه پیک موتوری کالکشن جدید فلان مارکه
پولمون روز به روز بی ارزش تر میشه
چرا افغانستان کشوری که طالبان اصطلاحا گند زده بهش
اینهمه جنگ و خونریزی داشتن چرا اونا ارزش پولشون بالا تره
میدونی من چقدر ایرانو فرهنگشو دوست دارم
میتونم بگم بیشتر کتاب های مهم درباره شاعران ایرانی و تاریخ ایران رو خوندم
چند جلد تاریخ طبری خوندم ملاصدرا خوندم کتاب شاه عباس نوشته دیوید بلو رو خوندم
کتاب پله پله تا ملاقات خدا درباره مولانا و دوره خوارزمشاهیان و حمله مغولان به ایران رو خوندم
کتاب کیمیا خاتون رو خوندم از سر علاقم به مولانا و شمس ملت عشق و خوندم 
در حال خوندن چند کتاب دیگه هم هستم
که واقعا اگر از کتاب خونم عکس بگیرم به جرات میتونم بگم یکی دوتا کتاب رمان کشور های غربی مثل تام گیتس و نمیدونم اون کتابه خانه درختی که از هر کدوم یه جلد که مال بچگیام بودن
بقیه همه درباره فرهنگ ایران و ایرانیه
اتفاقا دلم میسوزه
دلم میسوزه که بن سلمان علی رغم  ذره ای توجه به فرهنگ و طبیعت و جاذبه گردشگری ایران و این همه اثار تاریخی میاد
بین خاورمیانه ای که به قول خودشون قراره اروپا اینده باشه اسمی از ایران نمیبره
دلم میسوزه که قدرت های جهانی به قول خودمون زورگو ها و استکبار جهانی
کلا مارو پوشوندن
وگرنه اگه ایران بولد شه اگر ایران بزرگ نشون داده بشه
کدوم احقی پا میشه بخاطر دوتا برج و اسمون خراش پا شه بره دبی تو اون گرمای مرگبار و گرونی افتضاح 
کی پا میشه بره عربستان خشک و سرد و بی روح رو ببینه
درحالی که اون برج ازادی و اون معمار خفنش هوشنگ سیحون
اون برج میلاد به این زیبایی صدبرابر اون برج ایفل فرانسه قشنگه
از فرانسه فقط وقتی شکوفه های اطراف برج ایفل درمیاد عکس میگیرن
ولی ایران سرزمین چهارفصل هروقت بیای قشنگه
ایران زیبایی های کل هر کشوری رو فقط در یک شهر یا یک استانش داره
ایران خودش سوییس داره چرا یه خبرنگار و عکاس یا یه گردشگر معروف درست حسابی پا نمیشه بیاد از ایران عکس بگیره
منم بخدا ایرانیم نه بچه جاسوسم نه هیچی
نه گفتم میخوام برم کشورهای دیگه هویت خودمو یادم بره
اگه خدا یه قرن دیگه هم منو زنده نگه داره
من هر کجای دنیا که باشم ایرانیم ایرانیم ایرانیم
چرا برداشتتون اشتباهه
دلم برای خودمون میسوزه که اون عرب های جاهل قبل از اسلام که به عبارتی از درخت بالا میرفتن
و ما اون زمان برای خودمون منشور کوروش داشتیم
الان برای ما شاخ میشن
الان برای ما رونالدو میارن و به مسی یک میلیارد دلار در سال پیشنهاد میدن
دلم میسوزه که همون زنده به گور کنا دارن به ریشمون میخندن تو برنامه های تلوزیونیشون میگن
خداروشکر که در عربستان بدنیا اومدیم
دلم میسوزه که یه افغان پست میزاره هرچی شاعر دارین خاستگاهش افغانستان بوده
دلم میسوزه که از نقشه ای که کل جهانو در بر داشت الان این شدیم
دلم میسوزه که اثار باستانیمونو میزدن میبرن
دلم میسوزه که برخی کشور ها فقط با تصاویری از اثار ما میلیارد ها پول در میارن
دلم میسوزه که چرا ما بلد نیستیم قاطعانه باشیم حداقل گذشتمونو نگه داریم
دلم میسوزه که موزه لوور فرانسه و اونیکی موزه تو انگلیس از خود ما بیشتر اثار مارو دارن
باخودم گفتم حالا که کنکور انقدر پارتی بازی شده حداقل برم کشوری که درس خوندن توش عادلانس چون نگران ایندمم
فکر کردی ول کردن این همه خانواده که یه هفته نبینمشون دلم ریش ریش میشه
کار یه ادم سادس
ببخشیدا منم ادمم مثل شمام سنگ که نیستم
درضمن رشته ای که میخوام بخونم انسانیه جایی که بیشتر از هر رشته ای میفهمم ایرانی تبارم نژاده ام ایرانیه
جایی که قلبم توش گم شده
ماجرای غلط املاییمم خیلی وقته میخوام دربارش پست بزارم
تقریبا نزدیک یه ساله که من فقط با لپتاپ پست میزارم
لپتاپمم همزه و یسری حروف اینجوری رو نداره منم مجبورم عوض کنم وگرنه کسی که انقدر عشق ادبیات فارسی و فرهنگ ایرانه مشکل اعصاب نداره که اشتباه بنویسه
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
عزیزدلم من راجع به خودتحقیری و ترس گفتم منظورم شما نبودی منظورن کسایی بود که به مفهوم کلمه جهان سومی ان.
من خیلی خوشحالم که  چنین هم وطن فهمیده و با شعوری دارم .
دلسوزی های شما به جاست اما می دونی دلیل تعداد زیادی از این چرا ها ، بر می گرده به دین ما .
ما مسلمونیم برای همین اقتدار مون مهم تر از شهرت مونه.
برای همین اینکه با ظالم مبارزه کنیم و حق مظلوم رو بگیری مهم تر از تحریم شدن ماست.
ان شاالله شما بتونین بمونین و برای هر چه بهتر شدن ایران تلاش کنید
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
21 آبان 02 18:50
بعدشم شما که میگی با جنگ مشکلی نداری حالا که انقدر شجاعی چرا نمیری غزه رو ببینی
چرا نمیری کمکشون کنی
بعضیا میگن اگه امکانشو داشتیم فلان بیصار میکردیم میرفتیم حتما
اخه راستیتش من امکانات دارشم دیدم دو ثانیه ویدیو های مربوط به غزه رو نمیتونه تحمل کنه
مگه با دوتا پست گذاشتن اسراییل بی رحم دلش به رحم میاد
میدونی چقدر جنگ سخته اگر مادر پدرت یا اصلا مادربزرگ پدربزرگ دوره انقلاب و جنگ تحمیلی رو یادش بیاد
هشت سال جنگ بوده که واقعا عذابی برای اونا بوده ازونا بپرس راحت بود این جنگ ها؟
دوست داری جنگ باشه اوارگی و خونه خرابی خوبه؟
بزارید حرفی بزنیم که حداقل دو نفر بهمون نخندن
اخه کی از جنگ خوشش میاد فقط به این هدف که به اسراییل بگیم خیلی مقاومیم
 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
عیزیز جان چرا حرف می زاری توی دهن من .
من گفتم مقاومت می کنیم تا جنگ تموم بشه .
ولی انگار شما خوندی : جنگ راه می اندازیم که به اسرائیل بفهمونیم مقاومیم.

درسته اونا دارن سختی وحشتناکی رو تحمل می کنن که برای من قابل تصور نیست . ولی چکار کنم ؟ خودم رو بندازم تو آتیش تا بهتر درک کنم ؟
من  میگم حالا که نمی تونیم تو جنگ فیزیوی شرکت کنیم . حداقل تلاش کنیم برای مطلع کردن مردم دنیا از این نسل کشی که با هم متهد بشیم و کاری کنیم.

ولی دلیل نمیشه وطنمون رو دو دستی تقدیم دشمن کنیم که تو سختی نیوفتیم.
یادته گفتی:  قصه می خورم که خاک ایران کوچک شده ؟

فکر می کنی چرا ؟
چون از ترس جون و آرامش شون ، یکسری شاه بی کفایت خاک مون رو دادن رفت
 
سایهسایه
21 آبان 02 19:04
نه فصل سوم که هندسه است !!!!
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
پس کدوم ؟
سایهسایه
21 آبان 02 19:04
بچه !!!کجایی ؟؟؟!
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
درگیر امتحان ریاضی .
اگر بدونی چه نمره ای گرفتم...
سایهسایه
23 آبان 02 14:45
منم اخیرا نمره هام جالب نمیشه....💔
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
😔😓💔
سایهسایه
23 آبان 02 14:46
۴۰ تا از اثبات های مهم هندسی که تو تکمیلی فصل سه ریاضی بهش اشاره شده رو  کامل حل کرده خیلی خوبه.
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
چه خوب
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
23 آبان 02 20:48
قربانت عزیزم همچنین 
همه دغدغه های ما از نگرانی هامون میاد
ایران رو واقعا دوست دارم اما در هیچ چیز تعصب خوب نیست
خدا لعنت کنه اون کشورایی که اینجور مارو زمین گیر کردن

 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
❤🌼
ان شاالله