🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

آهنگ زیبای سریال گاندو ۲

1400/6/16 22:17
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
760 بازدید
اشتراک گذاری

منو بغل کن عشق من؛ که خاک مادری تویی!

کجا برم بدون تو؛ که عشق آخری تویی؟

تو سر پناه خستگی من باش؛ من دلم پره

یه وقتا آدم از دوست و دشمن؛ زخم میخوره…

عشق به خاکت؛ فرقی با مادر نداره!

خاک یه آتیشه؛ که خاکستر نداره

چه کوه هایی نزاشتن؛ رو سر این خونه خاکستر بباره…

عشق یعنی؛ پروانه و آتیش و بارون

عشق یعنی؛ غواصی تو خاک بیابون!

مثل دلگرمی دادن به رفیقت؛ توی سرمای زمستون

شکستم از شکسته؛ پنهون نیست…

گذشتن از گذشته آسون نیست…

جواب تشنگی که بارون نیست!

عشق به خاکت؛ فرقی با مادر نداره!

خاک یه آتیشه؛ که خاکستر نداره

چه کوه هایی نزاشتن؛ رو سر این خونه خاکستر بباره…

عشق یعنی؛ پروانه و آتیش و بارون

عشق یعنی؛ غواصی تو خاک بیابون!

مثل دلگرمی دادن به رفیقت؛ توی سرمای زمستون.

خیلی از دو فصل سریال گاندو و آهنگ تیتراژش خوشم میاد 💕😍

منتظر فصل سوم هستم ✌️

پسندها (5)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 22:42
شعر قشنگی بود
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
ممنون😘
mahsamahsa
18 شهریور 00 13:12
آره خیلی خوبه💐
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 شهریور 00 22:27
خیلی عالی بود قشنگم😍
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
😘