🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

جهنمی به نام ایران 💔

1402/12/25 13:42
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
86 بازدید
اشتراک گذاری

ایران وب نوشت:

وقتی می گن ایران فلان کار رو کرده ، بهمان پیشرفت رو کرده ،

میگم پس تورم چی ؟!

.

وقتی می گن آمریکا هم فلان مشکل رو داره ، بهمان جا هم مشکلات اقتصادی داره ،

میگم پس اختلاس چی ؟!

.

وقتی ...

.

ولی دیگه خسته شدم .

من که الان نمی تونم از ایران برم ، حتی اگر شرایطش هم باشه ، خانواده ام اینجان، کشورم اینجاست .

هر جا برم بازم خارجی ام !

پس چرا بجای روز و شب غر زدن و یادآوری بدبختی هام ،

به

خوبی

 های

کشورم

و

زندگیم

 فکر

 نکنم ؟!

پس چرا به جای اینکه فحش بدم و نفرین کنم به مسئولین ،

خودم کاری نکنم ؟

چرا بجای اینکه روز و شب سریال ببینم و به این فکر کنم که زندگی من به خوبی شخصیت اصلی سریال نیست ،

تلاش نکنم ، درس نخونم تا نوجوان های آینده کشورم شرایط شون مثل من نباشه ؟؟

به قول آن شرلی :

« من قبل از این که فکر کنم دنیا چه چیزی به من داده ،

باید به این فکر کنم من برای این دنیا چی آورده ام !»

وقتی این ها رو به، دوستانی ام که دوست ندارن از خیال هاشون بیان بیرون ، می گم 

ازم قبول نمی کنن و می گن تو اشتباه می کنی ایران مشکلات زیادی داره !

آره داره ، منم همینجا زندگی می کنم و می دونم داره ولی با ادامه دادنِ این فازِ عجیبِ غر زدنِ مطلق ، بهتر نیست با فکر کردن به خوبی ها ، شاد زندگی کنیم و با امید مشکلات رو اصلاح کنیم ؟؟

خوشحال میشم نظرات و انتقادات محترمانه تون رو دریافت کنم ❤️🌼

پسندها (2)

نظرات (1)

Hossein (-:Hossein (-:
25 اسفند 02 15:56
از کوزه همان برون ترآود که در اوست 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
👌