🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

حس عجیب محرمی 🏴

1400/5/20 10:02
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
205 بازدید
اشتراک گذاری

نسبت به محرم حس عجیبی دارم مخصوصا حضرت زینب و حضرت رقیه . نه که حس بدی باشه ، خوبه ولی نمی دونم اسمش چیه .

احساس میکنم یه چیزی بین علاقه بهشون و آشنایی باهاشونه .

مخصوصاً از وقتی که کتاب قاصدک کربلا رو خوندم که روایتی از صحنه کربلا و شهادت حضرت رقیه هست .

خیلی دوست دارم یه دکلمه پیدا کنم که حالت حماسی داشته باشه و برای محرم بخونم . اگر پیدا کردم و خوندم اینجا می زارم .

از این عکس خوشم اومده برای محرم گذاشتم پروفایلم🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴

این دوتا عکس هم با گواش قرمز و سبز روی مقوا A4  برای محرم نوشتم و زدم بالای تختم .

دومی ندارم ولی اون یا زینب هست .

چند وقت پیش خیلی دلم میخواست برم کربلا پیاده روی اربعین ولی حالا که کرونا هست 😞.

واقعاً الان دیگه بعد از ظهور امام زمان و از بین رفتن کرونا دوست دارم برم کربلا پیاده روی یا حداقل زیارت .

خیلی از این جمله خوشم اومد برای همین پست را باهاش تموم می‌کنم .

امروز میخواهم از آرزو هام بنویسم :

            به نام خدا

کربلا ...

پسندها (2)

نظرات (0)