🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

خودنوشت من یلدا

1401/10/8 18:42
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
139 بازدید
اشتراک گذاری

فقط یک دقیقه...

شاید این یک دقیقه برای این است که به تو بگویم: ممنون! 

بگویم: از بودنت خوشحالم!

یا شاید یک دقیقه وقت بگزاریم و مشکلاتمان را با هم حل کنیم...

به راستی در یک دقیقه چکاری برایت کنم ؟

یک دقیقه شاید کافی باشد که به تو زنگ بزنم و بگویم: اگر تو را ناراحت کردم مرا ببخش.

یا شاید کافی باشد تا بگویم: با تو بهترین خاطره ها را دارم !

شاید یلدا یک رمز است ، تا به جای این‌ها به تو : یلدایت مبارک ❤️

پ.ن : این متن رو خودم نوشتم و به دوستام هم در قالب یک کارت پستال هدیه دادم.

پسندها (3)

نظرات (8)

سایهسایه
8 دی 01 20:49
مهنا میشه بگی شعر عقابو معلمتون چیکار کرده😅😅😅
برای جابجایی ضمایر
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
آها ادبیات تکمیلی رو میگی؟
معلم ما امسال گیر داده به معنی و زمان افعال ، کلا دستور زبان رو ول کرده 🤦🏻&zwj♀️
برای همین فقط اگر معنی خواستی در خدمتم😂✋🏻
سایهسایه
8 دی 01 20:49
من مسفردا امتحان دارم هم از تکمیلی هم از وزارتی🙏🏻🙏🏻🙏🏻😅😅😅
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
یا حسینننننننن
🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋
8 دی 01 22:38
زیبا بود💚🌸
دنبال میکنی؟
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
ممنونم بله
mahsamahsa
10 دی 01 11:46
آفرین عالیه🤩🤩🤩
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
مرسی عزیزم ❤️❤️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
11 دی 01 22:02
مهنایی عالی بودددددددددد
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
مرسی آناهید عزیزم ❤️❤️
سایهسایه
11 دی 01 22:44
فردا انشا 
پسفردا هیچی 
پس اون فردا زبان 
شنبه ریاضی 
راستی ریاضی از کجا ی فصل ۴ میگیرن 
چیا دادی تو؟
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
من زبان و شیمی و مطالعات.
ریاضی هم همین شنبه است ولی هنوز حسش رو ندارم برم ببینم از کجاست
سایهسایه
11 دی 01 22:44
الکتروسکوپ ساختید؟
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
قرار بود بسازیم ولی هنوز نه 😪
شما موتور الکتریکی ساختید؟
ما وسایل گرفتیم ولی گروه مون هنوز موفق نشده ...
سایهسایه
11 دی 01 22:45
من شعر عقابو از بر سده بودم تو خواب میخوندم😐😐😐
گشت غمناک دل و جان عقاب 
دید کش دور به انجام رسیددددد😂😂😂
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
واااای😂😂🤣