🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

چند فرسخی خواسته ام (پیاده روی اربعین)

1401/6/18 11:55
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
211 بازدید
اشتراک گذاری

گر بپرسی

 کی بمیرم؟

با چه ذکری؟

در کجا؟

پاسخ آید:

یا محرم .

یا حسین .

یا کربلا.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

یادش بخیر، پارسال این شعر رو تو یه کانال توی بله خوندم.

شعرِ به دلم نشست.

یهو دلم کربلا خواست.

خیلی تغییر کردم ، دیگه صدای نوحه که می شنیدم ، گوش می دادم، بغض می کردم و درک می کردم ...

نمی دونم خدا به دلشون انداخت یا من زیاد خواسته ام رو بهشون گفتم ، ولی هر چی بود امسال یه روز بابام که اومد خونه دو تا فرم آورده بود ، گفتم چیه؟

گفت فرم گذرنامه، برای اربعین امسال.

نمی دونید چه حالی داشتم ، نمی دونستم بخندم ، گریه کنم...

مهدیس (همکلاسیم) قبلاً تعریف کرده بود که کربلا رفتنشون تو یه روز اتفاق افتاد.

گفته بود یه روز داداشم از هیئت اومد و تو چند دقیقه توضیح داد که قراره بچه های هیئت رو با خانواده هاشون ببرن پیاده‌روی اربعین.

با برادرش و مامانش رفته بودن کربلا.

چقدر وقتی تعریف کرد حسودی ام شد.

ولی انگار خدا خیلی هم از این مدل حسودی ام بدش نیومد.

فهمیدن این موضوع برای منم چند دقیقه طول کشید ، چند دقیقه ای که بابا توضیح داد چون خواهر، برادرم نمی تونن پیاده روی کنن مامان می مونه پیش اونا و من و تو میریم.

الان نزدیک یک ماه گذشته...

چه ماهی بود، هر روز می شمردم.

الان خونه مامان بزرگ، بابا بزرگم هستیم، قراره خواهر برادرم و مامانم بمونن پیش مامان بزرگم.

شب ساعت ۹:۳۰ پرواز داریم به سمت نجف .

چقدر به این آرزو نزدیکم ...

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

​​​​​​

پسندها (4)

نظرات (9)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
18 شهریور 01 14:10
به پستم سر بزن
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
چشم
سایهسایه
18 شهریور 01 14:12
التماس دعا
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
دعاگوت هستم❤️
setiseti
18 شهریور 01 14:42
وای خوشبه حالت منم خیلی می&zwnjخوام برم اما نشده 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
انشالله میشه
setiseti
18 شهریور 01 14:42
التماس دعا 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
چشم حتماً

18 شهریور 01 22:09
 التماس دعا من امسال خواستم برم نشد 😭💔
 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
انشالله سال دیگه قسمتتون بشه
سایهسایه
25 شهریور 01 22:51
آبجی مهنا!🥲🥲
ما که دوست وبلاگی ایم دلتنگتون شدیم وای به حال محمد هانی و آوینا😅
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
وای مرسی سحر جونم
سایهسایه
28 شهریور 01 21:08
چه خبرا؟
لچه ها دلتنگ نبودن ؟
اونجا خوش گذشت؟
شلوغ نبود؟
چند روز بودید؟
نجف رفتید؟
 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
سلامتی
آبجی این چرا اومد بغلم گریه کرد ولی داداشم سلامم نکرد😂
آره بد نبود یکم تنهایی سخت بود.
ما یه هفته قبل اربعین رفتیم برا همین شلوغ نبود.
آره نجف که همون اول رفتیم، اصن از فرودگاه نجف اومدیم.
تو چه خبر ، نوشته جدید داری؟
سایهسایه
29 شهریور 01 12:11
فعلا در وصف مدرسه و کلاس فیزیک و ادبیات خیلی دارم😮&zwj💨
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
😂 
اونایی که راجع به فیزیکه بزار هروی باشه موافقم باهاش 😁🚶🏻&zwj♀️
سایهسایه
29 شهریور 01 17:05
داداشت گنگش بالاست😂🙂
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
😂🤦🏻&zwj♀️