🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

از این تیریبون تشکر می کنم 🤣❤

1402/7/5 20:54
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
101 بازدید
اشتراک گذاری

ایران وب نوشت :

دیگه چی بگم از این همه حمایت؟🥺❤

خیلی ممنون بخدا راضی به زحمت نبودیم ، تا همین جا هم کافی بود .

تا الان که در جریان بودین چقدر برای برده کردن زنان ج.ا کمک کرده بودن ؟؟

بازم بهمون لطف کردن ...

ایران وب تکمیل کرد :

شرمنده دیر شد ، ولی به کلی فراموش کرده بودم اینا رو آپلود کنم .

خودتون می دونین که

این به کدوم در ...

شرمنده از کیفیت کم.

لطفا کامنت با رعایت شخصیت تون بزارید ❤

پسندها (2)

نظرات (1)

Hossein (-:Hossein (-:
6 مهر 02 9:50
مه چرا هر وقت بایدن و نتایابو رو میبینم خندم میگیره😂
فک کنم پیر مرد پرحاشیه خیلی فشار خورده از درخشش بانوان ایران در بازی های آسیایی🇮🇷❤️
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
بله دقیقا
اتفاقا راجع به درخشش بانوان در بازی های اخیر یه پست همین الان ثبت کردم ،
لطفا بهش سر بزنید