🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

یک پلاک

1400/5/28 21:02
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
377 بازدید
اشتراک گذاری

از این سرود خیلی خوشم میاد و واقعا برام مثل یک روضه یا نوحه می مونه .

اولین بار هم توی مدرسه بتول چهره ای وقتی کلاس پنجم بودم و اولین بار وارد مدرسه چهره ای میشدم  گروه سرود مدرسه برای خوش آمد گویی به بچه‌ها خواندنش و بعداً که خودم رفتم توی گروه سرود مدرسه حفظش کردم

اینم متنش :

یه پلاک که بیرون زده از دل خاک

روی اون اسمیه از یه جوون

یه پلاک از دل خاک

یه پوتین فقط مونده از یه جوون که خوابید روی مین

استخون یه کلاه با یه عکس وصیت نامه ی غرق خون

یه جوون که پدر شد و پر زد و دخترکش رو ندید

دختری که پدر رو ندید و آغوش پدر نچشید

یه پدر بیست و چند ساله چند ماهه چشماشو دوخته به در

مادری منتظر واسه دیدن قامت و روی پسر

یه پلاک از دل خاک

عشق یعنی یه پلاک که زده بیرون از دل خاک

عشق یعنی یه شهید با لباس تشنه سینه چاک

عشق یعنی یه جوون یه جوون بی نام و نشون

عشق یعنی یه نماز با وضو گرفتن توی خون

عشق یعنی انتظار تو دل مادر بیقرار

چشمای مونده به در واسه ی نشونه یه مزار

عشق یعنی یه پدر که شبو بیداره تا سحر

عشق یعنی یه خبر ، خبر یه مفقودالاثر

یه پلاک که بیرون زده از دل خاک

روی اون اسمیه از یه جوون

یه پلاک از دل خاک

یه پلاک

پسندها (5)

نظرات (3)


28 مرداد 00 23:14
شم پرنسس نیلا هستین؟
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
نه عزیزم من شاهزاده نیلی هستم 💛
نرگسنرگس
6 شهریور 00 21:12
با افتخار دنبال شدید ، خوشحال میشم ما رو هم دنبال کنید.
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
ممنون ، چشم
mahsamahsa
8 شهریور 00 23:49
عزیزم وبلاگ خیلی خوشگلی داری موفق باشی💜
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
ممنونم