🇮🇷 ایران وب 🇮🇷

باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک ؛ می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست ؟!

اینجا کشور منه! اگر تو دوستش نداری ...

1402/8/5 18:02
نویسنده : ܩُـهـنـا♡
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر انداز  ناعزیز .

اینجا کشور منه !

اگر تو دوستش نداری ،

این تویی که باید خودت رو تغییر بدی :)

قرار نیست به خاطر خواسته های از روی هوا و هوس تو ، من و برادر ها و خواهر هام نابود بشیم ؛

قرار نیست به خاطر جهل تو ، ایران ما نابود بشه؛

این تویی که باید ...

نه من مثل تو نیستم ،

من هیچ وقت برای تو آرزوی نابودی نمی کنم ، 

این تویی که باید تغییر کنی!

تو حق توهین و به شوخی گرفتن عقاید من رو نداری ،

تو حق نداری چادر از سر من بکشی .

همون طور که من به تو توهین نمی کنم ؛

همون طور که من گناه یکسری احمق مثل مصی علی نژاد رو پای تو نمی نویسم ،

تو هم هیچ حقی نداری که گناه چند تا مذهبی نما رو به پای من بنویسی !

این که تو منطق و درک کافی برای فهم فلسفه پوشش رو نداری ،

این که تو حاضری به خاطر لذت بردن مرد ها ، خودت و آرامشت رو بفروشی ،

دلیل نمیشه که داداش آرمان من رو بکشی!

آره تو آزاد نیستی !

اینجا ایرانه و تو باید مثل انسان زندگی کنی نه حیوان ؛

اینجا ایرانه، عقیده ما اینه که زن یه انسان و مکمل مرده و معتقدیم عدالت و برابری یکی نیست ؛

اینجا آمریکا نیست، و ما معتقد نیستیم که زن یه موجود بین حیوان و انسانه و حاضر نیستیم اجازه بدیم که زن ها مثل مرد ها باشند ، همون طور که مرد ها مثل زن ها نیستند.

اگر تو عقاید اون ها رو می پسندی ، این تو هستی که باید بری ، نه من !

 شبه انقلاب پارسال تون پیروز نشد فقط و فقط به خاطر اینه که انقلابیون تون ، فقط یه مشت ترسو بودن ، به خاطر اینه که انقلاب خاله بازی نیست ، هدف واقعی و منطقی می خواد .

می دونی چرا انقلاب ما برنده شد ؟

چون ما هدف و ایمان داشتیم و به خاطرش از جون مون گذشتیم.

وایسا .

اصلا می دونی جون چیه ؟

همونی که شما به خاطر به اصطلاح محافظت ازش ، تو سرویس بهداشتی ها شعار می نوشتین!

اونم ریز و یه گوشه...

می دونی اون موقع که مامان بزرگ من انقلاب کرد ، آمریکا و کل جهان جلوش بودن و تنها سلاحش ، ایمان و امام بود .

می دونی پارسال کیا با شما بودن ؟

همه اروپا و خیلی جاهای دیگه...

ولی بازم نتونستین.

چون کم بودین و 

ترسو.

به یاد آرمان عزیز و شادی روحش 🦋

شاید اگر اسما اون پست رو نگذاشته بود ، منم نمی گذاشتم ولی الان از همیشه مطمئن ترم .

عزیزی که این متن خطاب به توئه؛

کامنت هم نگذاشتی اشکال نداره،

فقط شب جمعه ای یه دو دو تا چارتا بکن ببین با خودت چند چندی !

پسندها (4)

نظرات (9)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 18:20
به به. به به. 
ماشاءالله 
تو از من بهتر نوشتی. والا دیشب رفتم تویتر یکم یه چیزایی از یه سری انسان نما خوندم، بعدم دیگه یاداوری و دوباره دیدن فیلمای شهادتو اینا. 
عصبانی شدم و ادب و گذاشتم کنار هر چی تو ذهنم اومد نوشتم. 
تو بدون توهین نوشتی. من نتونستم خودمو کنترل کنم. 
از شانس بد یه کاربر اقا داریم تو سایت که این بنده خدا سالی به دوازده ماه انلاین نمیشد. تا من پست فحاشی گذاشتم اول همه اومد کامنت گذاشت🌚
از خجالت اب شدماااا🤣 یادم رفته بود سایت مختلطههههه. 

ولی کنایه های ظریفی زدی🌚 خوشم اومد. کار چند تا مذهبی نما رو به ما نسبت دادن و.. 🌚
دمت گرم خلاصه
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
حق داری عزیز دل .
من که کلا دور اپ های خارجی رو خط کشیدم برای فرار از این انسان نما ها.
حضورت مایه دلگرمیه
Hossein (-:Hossein (-:
5 آبان 02 18:57
توکلت علی الله و کفی بالله وکیلا❤️
بخاطر این انقلاب اسلامی پیروز شد و بخاطر نداشتن این انقلاب اسقاطی به رهبری اسقاطیل اسقاط شد :-)
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
👌
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 18:58
و دقیقا موافقم. من ادم با جنبه ایم. تو میتونی با من شوخی کنی. ولی عقاید من اون هم درباره یه شهید، دستمایه شکوفا شدن استعداد های طنز کسی نیستن! عقاید من درباره یه شهید قابل شوخی نیستن. اون هم چنین شوخی کثیف و کریهی! شوخی هم داریم تا شوخی. 
 
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
موافقم...
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 22:04
کامنت قبلیم نیومد؟
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
راجع به چی بود ؟
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 22:08
هیچی الان اومد
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 22:09
من نه. نمیخوام اپ های خارجی از حضور ما خالی که و برانداز جماعت زیادی احساس راحتی کنه.
دارم سعی میکنم روشنگری کنم.
حتی خارج از مرز های ایران. با یک اقای عرب سوریه ای که تفکرات وهابی داشتن هم در اینستاگرام صحبت کردم و تا اینجا نتایج خوبی داشته
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
آره حرفت درسته .
ولی واقعا به اندازه کافی حضوری تحت فشارم ،نمی تونم مجازی ادامه بدم .
می ترسم بعدا عواقبش گریبان گیرم بشه.
ولی خیلی خوبه شما و امثالتون هستید
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
5 آبان 02 22:14
بله واقعا اگر ادم روحیه حساسی داشته باشه تو این محیط ها اذیت میشه. به خصوص تویتر.. از تویتر و و لجن پراکنی های بعضی کاربرای معلوم الحالش هرچی بگم کم گفتم
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
😔😔

6 آبان 02 18:25
خیلی قشنگ بود این پست ات. ایران بهترین کشور جهانه از نظر من. 

امکانش هست من رو هم دنبال کنید!؟🙂
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
بله دقیقا ایران قشنگ مون ❤
بله حتما
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
7 آبان 02 21:28
خطاب به کی بود این حرفتون ؟؟ همینجوری کنجکاو شدم😁
ܩُـهـنـا♡
پاسخ
خطاب به برانداز ها .
و کسانی که خود زنی می کنن